Prima pagină OFF TOPIC CAFENEA - DISCUTII DESPRE ORICE

Aici poti pune tot felul de intrebari (altele decat cele legate de apicultura) . Poti discuta cu alti apicultori despre orice iti trece prin cap.
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Schema tratament CALACHE!

Mesajde Bezna Zorilor » 11 Oct 2021, 02:22

Aveti schema de calache? O punem aici?
Sunt medici de familie care nu vor sa mai preia situatia covid, cum se prind ca ai simptome, iti zic sa te duci direct la spital.
Apropiati'va de farmacisti, de cei in care aveti incredere. Retetele se elibereaza si fara prescriptie, mai clandestin asa. Daca nu s'ar face asta, multi am fi abandonati pur si simplu.
Nu intrati in panica, se fac multe greseli!

Sunt medici de familie care imprastie cateva scheme pe net, printre oameni, oamenii le imprastie mai departe la alti oameni.
Nu postati pe public pe feisbuc, pentru ca toti or sa alerge la farmacie sa ia, nu cat ar fi nevoie, ci un sac. Trebuie sa ajunga la toti.
Dati retetele numai in privat, cu toate notificarile pe care le considerati de cuviinta, si cu sublinierea sa mai intrebe o data la farmacie cel putin, doza necesara fiecaruia, in functie de afectiuni.

Am o schema in care am incredere, din multe motive, dar nici nu conteaza. O voi posta pentru cei ce isi doresc sa incerce. Nu este o pastila minune, cum e in partea ailalta cu vacciunul care e siguuur, dar e o schema care merge, cu medicamente vechi.
Nu postez pentru cei care alearga inspre stiinta si ne cearta pe noi restul, tot timpul. Chiar sper sa nu se impiedice de oameni ca mine. Nu vreau sa inoportunez pe nimeni din alergatura lui.

Ajutati'va intre voi!
The image of the hero was set up for all in every age through the appetite for imitation. Therefore the hero was murdered, since we have all been aping him. Do you know why you cannot abandon apishness? For fear of loneliness and defeat.