Prima pagină APICULTURA GENERALA INTRETINEREA ALBINELOR

Discutii despre lucrari sezoniere,tehnici de ingrijire in diferite tipuri de stupi.Intretinerea familiilor de albine in cele trei tipuri mari de stupi...
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

solicit sfaturi sa pot salva cativa stupi

Mesajde valy » 24 Mar 2014, 18:26

duminica am fost la vecina careia i-a murit sotul in ianuarie si a lasat in urma lui cati va stupi unii la au murit toate labinele unii sunt atit de lipiti ca nuse vad ramele ,unii au fost impachetati altii nu ce pot face sa-i salvez si asta repede ca-i pacat de ei.ce ma sfatuiti pt ca nici cutii goale pregatite nu are decat cele cu albina moarta.cum pot sa i salvez?ca si eu sunt incepator am doi stupi de 2 saptamini.si teoria i una practica e totul.

:?: :!:
valy

Re: solicit sfaturi sa pot salva cativa stupi

Mesajde jenica67 » 24 Mar 2014, 19:12

Mai la ora asta nu mai mor albinele, decat de foame. Daca au mancare ele se descurca. Tratamente sa fi avut facut in toamna, eventual sa faci tu altele acum, cand este cald afara. Nu inteleg ce vrei sa spui ca sunt lipite ? Nu au spatiu si au construit deasupra, este propolizat ? Au mancare ? Tu la ce te-ai uitat in stupi ??
jenica67

Mesajde valy » 24 Mar 2014, 19:16

nu m-am uiitat la toti unii sunt propolizati tare la primul am scos propolis cat un ou de gaina numai depe linga podisor ,mancare foarte putina ,iar unii sunt acoperiti cu faguri ca nu vad ramele. tratamente nu le-a mai facut ca batrinu a cazut la pat si n-a avut cine iar in ianuarie a murit.
valy

Mesajde Closcutz » 24 Mar 2014, 19:19