de peterneamt » 13 Dec 2013, 22:21
Nici în Italia nu mai emigrez......
Campania Legea regională din 29 martie 2006, 7 Intervenții pentru protecția și creșterea de apicultura
Articolul 1
Finalitate
1.La regiune Campania, în scopul de a proteja albinele, cu prezenta lege reglementează acțiuni pentru creșterea și dezvoltarea apiculturii.
2. Managementul de stupi animalelor, cunoscut sub numele de apicultură, este o activitate agricolă în toate punctele de vedere, care, prin natura și scopul lor, este strâns legate de sectorul agricol ca un factor de neînlocuit în procesul de polenizare, ceea ce este necesar pentru îmbunătățirea calității și cantității de producție care poartă , legume și furaje. Este activitatea de întreprinzător agricol la toate efectele, chiar dacă nu neapărat legate de managementul solului.
3. Regiunea Campania este propusă de prezenta lege: a) de a reglementa, a proteja și dezvolta apicultura b regional) a îmbunătăți creșterea albinelor și a produselor acestora, c) să promoveze o exploatare adecvată a florei de interes în apicultură, d) proteja, spori și de a promova produsele de apicultură clopot e) a proteja siguranța produselor alimentare și de consum.
Articolul 2
Definiții
1. Pentru, se aplică în sensul prezentei legi: a) "apicultor" oricine care detine si conduce urticarie b) "albine Contractor" oricine care detine si conduce urticarie în conformitate cu articolul 2135 din Codul civil; c) "apicultor profesionist," unul care își exercită activitate în temeiul Decretului legislativ 29 martie 2004, nr. 99, la articolul 1, cu modificările ulterioare; d) "stup rațional", denumit în continuare stup, adăpost artificial pentru albine, cu mobilier faguri e) "stup" stup contine o familie de albine f) "stup sedentar" , stup care nu sa mutat în cursul anului; g) "stup nomad" stupul care este mutat una sau de mai multe ori în cursul anului; h) "stupină" două sau mai multe urticarie plasate într-o locație care elemente constitutive un tot unitar; i) "scaun", pe site-ul unei stupine l) "nomadism" sau "transhumanță" stupină, administrat de o tehnica care include unul sau mai multe deplasări ale stupinei în cursul anului; m) " iernat stupină "locul în care se termină și începe ciclul anual de deplasare a stupinelor nomade sau transhumanță.
2. Sunt luate în considerare toate punctele de vedere pentru produsele agricole: a) Miere b) ceară de albine c) laptisor de matca lăptișor de matcă sau d) de polen e) propolis f) de albine venin g ) albine și regina h) mied miere și oțet.
3 Articolul
Asociații
1. Apicultorii pot forma producător organizațiile Bee, recunoscute în temeiul Decretului legislativ 18 mai 2001, nr. 228, punctul 27, astfel cum a fost modificat prin Decretul legislativ n.99/04.
2. Apicultorii pot forma asociații care nu urmăresc scopuri economice sau comerciale, cu condiția ca acestea să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) sunt legal constituite și înregistrate de birouri pe teritoriul regiunii Campania, b) cel puțin două treimi din numărul membrilor sunt apicultori componente reședința pe teritoriul regiunea Campania sau angajate în activitatea de albine care teritoriu, c) membrii apicultori sunt înregistrate în registrul apicultorii regionale ale căror all'articolo10 d) constau dintr-un minim de patruzeci de membri.
3. Grupurile prevăzute la punctul 2 pot desfășura informații, formare, diseminare și asistență tehnică, în contextul regional, național și comunitar pentru sectorul apicol specific, precum și orice alte inițiative pentru promovarea, consolidarea și protejarea de apicultură și din produsele sale, beneficiind, de asemenea, de stimulente publice și private.
Articolul 4
Formare Profesională
1. Apicultura este de formare profesională în agricultură în cadrul programelor regionale puse în aplicare în conformitate cu legislația în vigoare.
Articolul 5
apicultura Comitetul Regional
1. Acesta este configurat la Departamentul Regional de agricultură și Comitetul Regional pentru activități productive apicultură constând din: a) consilier regional pentru agricultură și activități de producție sau delegatul acestuia, în calitate de președinte, b) directorul de operațiuni de producție agricolă - IPA-General al Zona de Dezvoltare de Coordonare-AGC-primare activităților din sectorul sau delegatul acestuia, c) industrie executiv de testare, informare, cercetare și consultanță în agricultură - activitățile din sectorul SIRCA-primar AGC dezvoltare sau delegatul acestuia, d) director de îngrijire AGC veterinar sau delegatul său, e), reprezentanți desemnați de către organizațiile profesionale agricole, emanațiile organizații naționale care operează în regiune, numărul de una pentru fiecare organizație, f) trei reprezentanți numiți de către asociațiile și organizațiilor de producători Bee menționate la articolul 3, g), doi tehnicieni desemnați de federația regional de agronomi din Campania și de Colegiul de topografilor h) un expert asupra albinelor desemnate de către departamentul de entomologie și zoologie la Universitatea Agricolă din Napoli "Federico II", i) un expert desemnat de către Institutul de Experimentala zooprofilattico de Sud. l) un expert desemnat de către Uniunea camerele regionale de comerț.
2. Funcțiile secretarului comitetului se efectuează de către un oficial al HAP din sectorul regionale din regiunea Campania.
3. Comitetul va fi înființat prin decret al președintelui Consiliului Regional este numit pentru trei ani și continuă, totuși, să desfășoare activități de până reînnoire.
4. Activitatea Comitetului poate fi chemat să participe operatori și experți în subiectele de pe ordinea de zi.
5. Înlocuirea membri ai comisiei de Decretul Președintelui Consiliului Regional, la cererea persoanei care a numit membrul care trebuie înlocuit.
6. Reuniunile Comitetului este valabil cu prezența a cel puțin jumătate plus unul din componentele și avizele se adoptă cu votul majorității celor prezenți.
7. Participarea la lucrările comitetului este gratuit.
8. Comitetul se reunește la sediul sectorului pentru dezvoltare IPA AGC activitățile sectorului primar de cel puțin patru ori pe an și o dată pe trimestru.
9. Comitetul își exercită funcțiile sale până la stabilirea și recunoașterea organizațiilor și asociațiilor de apicultori.
10. Albinele comitetelor regionale efectua următoarele sarcini: oferă programe și inițiative pentru dezvoltarea, sprijinirea și protecția sectorului apicol, oferind sfaturi și sugestii la organele din regiunea de inițiative, sondaje, studii referitoare la scopurile prevăzute la articolul 1; exprimă opinia de reglementare a distanței a stupinelor și mișcările acestor nomazi.
Articolul 6
Stimulente
1. În scopul de a susține și dezvolta apicultura clopot, sunt acordate pentru subvenții de capital pentru construirea, regiunea, următoarele activități și inițiative: a) extinderea, modernizarea și renovarea stupinelor existente sau start-up de apicultură b ) achiziționarea de mașini și echipamente pentru fabricarea, prelucrarea și ambalarea produselor apicole, c) achiziționarea de echipamente specifice pentru reproducere roiuri de albine de pachete și de mătci și apicultura pentru transhumanță d) punerea în aplicare a de prelucrare locală a produselor și adaptarea la reglementările locale sanitare de e existente), instruire și asistență tehnică care trebuie efectuate de către asociațiile menționate la articolul 3.
2. Subvențiile de capital sunt acordate până la un maxim de: a) cincizeci la sută din costurile eligibile în zonele defavorizate, astfel cum sunt identificate în punerea în aplicare a Directivei CE 268/1975, în conformitate cu articolul 55 din Regulamentul CE 1257/1999; b) patruzeci la suta din costurile eligibile în alte zone, c) nouăzeci la sută pentru activitățile menționate la alineatul 1, litera e).
3. În cazul investițiilor realizate de tineri fermieri, astfel cum sunt definite prin Regulamentul CE din 17 mai 1999, nr. 1257, articolul 8, în termen de cinci ani de la, aceste procente pot atinge un maximum de zonele defavorizate șaizeci la sută și cincizeci la sută în alte domenii.
Articolul 7
Proceduri de acordare a asistenței
1. Persoanele interesate în obținerea de subvenții în temeiul prezentei legi prevăd că o cerere a Consiliului Regional, cu rezoluția sa, de stabilire a criteriilor, prioritățile, procedurile și termenele de depunere și investigarea cererilor pentru acordarea facilitățile.
2. Beneficiați de contribuțiile prevăzute pentru punerea în aplicare a măsurilor prevăzute la articolul 6, paragraful 1, literele a), b), c) și d), producătorii Bee, și membri individuali, care îndeplinesc următoarele condiții: a) profitabilitatea companiei a demonstrat printr-o evaluare a perspectivelor pe baza criteriilor prevăzute în POR Campania 2000/2006 b) conformitatea cu standardele comunitare privind mediul, igiena și bunăstarea animalelor, c) dirijorul profesională corespunzătoare a companiilor.
3. Nu sunt permise investițiile care vizează creșterea producției de produse care nu sunt puncte normale în piețele sau care sunt în contradicție cu orice restricții privind producția sau limitările sprijinului comunitar stabilit în cadrul organizării comune a pieței, în conformitate cu POR Campania 2000/2006 Programe și ulterior.
4. Se ignoră obligația menționată la alineatul 2, litera b), în cazul în care investițiile sunt proiectate să respecte cerințele minime nou introduse și că subvenția se acordă pentru realizarea lor.
5. În cazul de noi activități, părților solicitante se angajează să achiziționeze toate cerințele prevăzute la alineatul 2 în termen de un an de la acordarea de subvenții decret, fără nici un rezultat, după care contribuțiile sunt returnate cu creșterea de interes legal.
6. Beneficiați de contribuțiile prevăzute pentru punerea în aplicare a măsurilor prevăzute la articolul 6, organizațiile de producători Bee îndeplinește cerințele și caracteristicile organizațiilor de producători, astfel cum sunt definite în Decretul Legislativ 18 mai 2001, nr. 228, astfel cum a fost modificat prin Decretul-lege 29 martie 2004 nr. 99 și echipat cu un regulament intern, care prevede obligația membrilor de a comercializa producția în conformitate cu normele de producție, precum și introducerea pe piață stabilit de către asociația. Respectivele norme pot permite comercializarea directă de o cotă de producție de către producător îndeplinesc cerințele legislației în vigoare. Regulamentul prevede pentru membrii producători, obligația de a rămâne membri de cel puțin trei ani și să dea un preaviz de cel puțin douăsprezece luni de retragere.
7. Beneficiați de contribuțiile prevăzute pentru punerea în aplicare a măsurilor prevăzute la articolul 6, apicultorii care nu sunt antreprenori Bee, în cazul în care, în termen de un an de la acordarea de aceeași, deține și conduce urticarie și de a dobândi toate cerințele de apicultura antreprenor, în temeiul " Articolul 2135 din Codul civil, angajându-se să continue această activitate de cel puțin cinci ani, sub pedeapsa de restituire a tuturor taxelor plătite, plus dobânzile legale.
8. Beneficia de contribuțiile prevăzute la articolul 6, paragraful 2, litera c) din asociațiile de apicultori recunoscute în conformitate cu articolul 3, paragraful 2.
Articolul 8
Obligațiile Local de Sănătate
1. Serviciile veterinare ale autorităților locale de sănătate, denumit în continuare AASSLL, trebuie, în cadrul competenței sale, aplicarea corectă a dispozițiilor referitoare la sănătatea animalelor.
Articolul 9
Măsuri de siguranță
1. Stupine sunt situate mai aproape de zece metri de străzi și drumuri, și nu mai puțin de cinci metri de la limitele de proprietate publică și privată, cu excepția cazului în acorduri specifice cu proprietarii vecine.
2. Apicultorul nu este obligată să respecte aceste distante intre acolo unde pantele apicole și limitele prevăzute la alineatul 1 sunt interpuse, ziduri, garduri vii și alte adăposturi, fără sudură, capabil de a preveni trecerea de albine, cu o înălțime care nu mai puțin de doi metri și o extindere de cel puțin cinci metri dincolo stupii situate la sfârșitul stupinei. În cazul prezenței confirmate de plante industriale sacchariferous, stupine se află la o distanță minimă de un kilometru de la locurile de producție.
3. Apicultorii trebuie să respecte dispozițiile prezentului articol în termen de un an de la data intrării în vigoare a prezentei legi pentru stupine și imediat pentru noi construite. Existente,
articolul 10
apicultori regionale individuale
1. Și "a stabilit registrul regional de apicultori.
2. Funcționarea Registrului menționată la alineatul 1 și metoda de alocare a codului unic de înregistrare trebuie să fie definit printr-un decret al coordonatorului de dezvoltare a activităților din sectorul primar, după consultarea comitetului menționat la articolul 5.
3. Codul unic de înregistrare este imprimat pe semnul de identificare care urmează să fie aplicat în mod vizibil, nell'apiario.
4. Apicultorii, până la 31 decembrie a fiecărui an, au obligația de a depune o jurisdicție teritorială plângere ASL specificând locația și dimensiunea stupinelor individuale deținute, folosind formularul adecvat definit printr-un decret al coordonatorului de dezvoltare a activităților din sectorul primar, după consultarea comitetului menționat la articolul 5.
5. AASSLL este data de 30 martie a anului următor pentru a transmite Dezvoltare AGC Activități sectorului primar este lista de plângeri primite.
6. În termen de un an de la intrarea în vigoare a prezentei legi, fiecare stup este identificată în conformitate cu alineatul 2.
7. Apicultorii sunt situate în afara regiunii, dar care doresc să desfășoare activități apicole pe ea, sunt obligați să respecte prevederile prezentei legi.
8. Stupii neidentificate în modul și în perioada prevăzută la alineatele 2 și 3 și nu sunt raportate la AASSLL competent a considerat abandonat pentru toate scopurile legii.
9. Încalcă obligația de a raporta nu beneficia de stimulentele prevăzute la articolul 6 alineatul.
Articolul 11
Reguli de nomadism
1. Oricine care intenționează să practice nomadismul în regiunea Campania trebuie să notifice în scris, o notificare de cel puțin 5 zile înainte de trecerea programată, AASSLL responsabil pentru teritoriu, plecare și de destinație.
2. Stupii sunt însoțite de un certificat de sănătate eliberat de către ASL responsabil de zona, care să ateste ferma proveniență liber de boli prevăzute la articolul 12.
3. Municipalitățile, în conformitate cu principiile subsidiarității și cooperare sinceră, precum și autoritățile publice, pentru a facilita mutarea de stupi din fondurile pe care le dețin sau nu reținut.
Articolul 12
Obligația de a raporta bolile albinelor
1. Este obligatoriu pentru oricine care detine sau are orice tip de urticarie la denunță boli competență teritorială ASL sau suspectate: acariozei, nosemiasi, loca europeană, loca americană, Varroa și care a altor boli infectioase declarat ca atare de către autoritatea de sănătate .
2. ASL, la primirea plângerii, aceasta informează intervențiile de diagnostic și rezultatele AGC Sănătate și activități de dezvoltare veterinare AGC din sectorul primar.
3. Cu excepția cazurilor de greșeli intenționate sau neglijență gravă, distrugerea de stup și echipamente auxiliare de comandat de către autoritățile sanitare competente, ar fi un avantaj pentru acces la stimulente prevăzute la articolul 6.
Articolul 13
Material infectate sau suspectate de a fi infectate
1. Și "interzis să prezinte sau să plece la faguri de albine, miere și materiale infectate sau suspecte menționate la articolul 12. De asemenea, este interzis de a vinde, a elimina sau a ascunde urticarie, unelte, miere si ceara stupine infectate sau suspecte.
2. ASL, dacă este necesar, se procedează la distrugerea lor.
Articolul 14
Transferul de albine vii
1. Furnizarea în nici un fel de albine vii se face numai în cazul în care albinele provin de la apicultori care și-au îndeplinit obligațiile prevăzute la articolul 10.
2. Albinele vândute în conformitate cu alineatul 1 trebuie să fie însoțit de un certificat de sănătate eliberat de către ASL, care să ateste ferma proveniență liber de boli prevăzute la articolul 12.
3. Albinele din zonele din afara Campania sunt însoțite de o documentație similară cu cea prevăzută la alineatul 2.
Articolul 15
Protecția albine de la substanțe toxice
1. În scopul de a menține activitatea de polenizatori sunt interzise agrochimice lucra cu orice cultură, spontan sau terenuri în floare, deschiderea petalele toamna. În afara acestei perioade, aceleași măsuri sunt permise numai după cosit de vegetație în apropierea sau sub dacă acestea sunt în floare.
Articolul 16
reproducție și selecție de mătci
1. Importanța de selecție de mătci, în funcție de starea de sănătate, cu formarea de tulpini rezistente la boli si, in functie de profilul de producție, cu formarea de tulpini adaptate climatului și nectarul Campania.
2. Și "a stabilit registrul de crescători de mătci, a căror funcționare este definit printr-un decret al coordonatorului de dezvoltare a activităților din sectorul primar, după consultarea comitetului menționat la articolul 5.
Articolul 17
Documentul de planificare pentru apicultură
1. Regiune, în acord cu adoptarea organizațiile agricole din organizații naționale care operează în regiune, organizațiilor și asociațiilor menționate la articolul 3 și asociațiile de protecție a consumatorilor, prin adoptarea unui document de politici care conține adresele și coordonarea activități pentru sectorul apicol, cu referire în special la următoarele aspecte: a) de protecție și de îmbunătățire de miere Campania, în conformitate cu decretul legislativ douăzeci și unu mai 2004 n. 179, punerea în aplicare a Directivei CE 110/2001, b) dezvoltarea unor programe de cercetare și experimentare apicultura c) integrare între apicultură și agricultură d) promovarea apiculturii e) încurajarea practica de polenizare de către albine; f a) protecția și dezvoltarea de soiuri de esențe de nectar în ceea ce privește biodiversitatea; g) determinarea măsurilor economice de reformă și de control pentru combaterea Varroa și a altor boli ale stupului h) punerea în aplicare a controalelor asupra produselor apicole de afara Comunității comunitate și i național) a proteja de albine italian l) protecția de siguranța alimentară și protecția consumatorului.
Articolul 18
Sancțiuni administrative
1. Încălcări ale dispozițiilor articolelor 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 și 16 se pedepsește cu sancțiuni administrative, constând în plata unei sume de pana la 200 €, impuse de autoritatea competentă, în modul definit de lege regional 10 ianuarie 1983, nr. 13.
2. Autoritățile de control trebuie să indice în anunțul de evaluare pentru încălcările menționate la alineatul 1, neregulile și cerințele de adaptare necesare pentru a asigura respectarea normelor cuprinse în prezenta lege, se stabilește un termen de cel mult treizeci zile vor.
3. Pentru infracțiunile care implică aplica impozit sancțiunile prevăzute la decretele legislative 18 decembrie 1997, nr. 471 și nr. 472, cu modificările ulterioare, pentru care puterea este încredințată organelor statului.
Articolul 19
Dispoziții financiare
1. Povară care rezultă din această lege va fi pentru "exercițiul financiar 2006 cu un buget de € 500,000.00 de a lua suma necesara Unitatea de Prognoza de Base-UPB-7.7.29.224 și alocarea de aceeași valoare în UPB 2.2. 77 194. 2. Povară pentru anii următori vor fi definite prin legea bugetului.
Articolul 20
Declarația de urgență
1. Această lege este declarat urgent, în sensul și în scopul articolelor 43 și 45 din statut și va intra în vigoare în ziua următoare publicării sale în Monitorul Oficial al regiunii Campania.
Această lege se publică în Monitorul Oficial al regiunii Campania.
Și "au obligația de a tuturor celor implicați, de a respecta și de a aplica-l ca legea a regiunii Campania.
29 martie 2006 Bassolino
Legea regională: "Interventii pentru protecția regiunii Campania și creșterea în apicultură" Atenție:. Textul de lege este publicat în notele luate de lege Sector, cu scopul unic de a facilita citirea (DPGRC n 10328 din 21 iunie 1996). Notă la "art. 2 Virgulă 1.lettera b): art.2135 Cod civil:
"1) agricultură antreprenor. [I]. Este un fermier care practică una dintre următoarele activități: cultivarea solului, silvicultură, zootehnie și a activităților conexe (2). [II]. Pentru cultivarea terenurilor pentru silvicultură și activități de creștere a animalelor sunt îndreptate pentru îngrijirea și dezvoltarea unui ciclu biologic sau o etapă necesară a ciclului, dacă planta sau animal, care utilizează sau se poate folosi fondul, pădure sau de apă dulce, salmastră sau marină. [III]. Sunt în orice caz activităților legate, efectuată de același agricultor, cu scopul de manipulare, depozitare, prelucrare, comercializare și promovare care se referă în principal la produsele obținute din cultivarea pământului sau la pădure sau efectivul de animale, precum și activitățile care vizează furnizare de bunuri sau servicii prin utilizarea echipamentului sau resursele folosite în mod normal în activitatea agricolă, inclusiv activități de promovare a zonei și a patrimoniului rural și forestier, și anume primirea și ospitalitatea așa cum sunt definite de legislația în vigoare. "Secțiunea 1. c) Decretul legislativ din 29 martie 2004 nr. 99 a spus: "Dispoziții de subiecți și activități, integritate corporativă și semplificazioneamministrativa în agricultură, în conformitate cu articolul 1, alineatul 2, litera d), f), g), l) și c) din Legea 07 martie 2003 n. 38 "., Art 1 prevede:" Antreprenor a agricole profesionale: 1. Scopurile aplicării legii de stat, este un fermier Professional (IAP) pentru cel care posedă cunoștințe profesionale și de competență în sensul dell'artitolo5 Regulamentul (CE) nr. 1257/1999 al Consiliului din 17 mai 1999 pentru a se dedica activităților agricole prevăzute la articolul 2135 din codeice civil, fie direct, fie ca un membru al societății, cel puțin cincizeci la sută din timpul lor de lucru Veniturile totale din aceeași și că, cel puțin cincizeci la sută din veniturile totale de la locul de muncă. pensii de toate tipurile, verifică le-a tratat, oindennità și sumele primite pentru îndeplinirea funcției publice, sau în companii, asociații și alte entități își desfășoară activitatea în sectorul agricol sunt excluse din calculul veniturilor totale din lavoro.Per contractant care operează în zonele defavorizate prevăzute la articolul 17 din Regulamentul (CE) n.1257/1999, cerințele prevăzute la prezentul alineat se reduce la douăzeci și cinci la sută. 2. regiuni pentru a asigura fiecare efect posesia a cerințelor prevăzute la alineatul 1. E "fără a aduce atingere la facultatea de la Institutul Național de Securitate Socială (INPS), pentru a efectua în scopul de securitate socială, controale considerate necesare în temeiul Decretului Președintelui Republicii 07 decembrie 2001, nr. 476. 3. Parteneriate, cooperative și de capital, chiar și pentru consorțiul scop, fermierii sunt considerate profesionale dacă oferă statutul pe care obiectul sociale "exercita esxclusivo activităților agricole prevăzute la articolul 2135 din Codul civil și să îndeplinească următoarele cerințe: parteneriate a) în cazul unui parteneriat în care cel puțin unul dintre parteneri este în posesia a statutului de antreprenor agricol profesional limitată pentru. calificare se referă la un partener general, b) în cazul societăților cooperative, inclusiv a celor de gestionare a exploatațiilor agricole, în cazul în care cel puțin o cincime dintre membrii este calificarea de întreprinzător agricol profesionist. 4. Orice trimitere legislației în vigoare antreprenor agricultură ca principal sa este o trimitere la definiția prevăzută în antreprenor agricol profesionist acest articolo.All "daca înscris în managementul și securitate socială, sunt recunoscute, de asemenea, beneficii fiscale legate de impozitarea indirectă și de credit stabilite de lege pentru persoanele persoane care posedă calificarea ca un fermier. 5. Articolul 12 din Legea din 09 mai 1975 nr. 153, cu modificările ulterioare, se abrogă. Notă art. 3 Secțiunea 1 Decretul Legislativ 18 mai 2001, nr. 228 "Orientarea și modernizarea sectorului agricol, în conformitate cu articolul 7 din Legea din 05 martie 2001, nr. 57" art. 27 a spus:... Cerințe pentru "organizațiile de producători" (. Abrogate prin articolul 16 din Decretul-lege nr 102 din 2005), Decretul legislativ din 29 martie 2004, n Citată la nota de subsol 99 alineatul 1 litera c) Articolul 2 Notă . Art. 6. Secțiunea 2 Directiva CE nr 268/1975 enumeră lista comunitară a zonelor defavorizate articolul 55 Regulamentul CE 1257 al Consiliului din 17 mai 1999: "1 Următoarele regulamente se abrogă: -. Regulamentul (CEE .) n 4256/88 - Regulamentul (CE) n.950/97, (CE) n.951/97, (CE) n.952/97 și (CEE9 n 867/90. - Regulamentele (CEE) ( .. EEC) Nr 2078/92, (CEE) Nr 2079/92 și (CEE) Nr 2080/92 - Regulamentul Consiliului (CEE) Nr 1610/89 2 Următoarele dispoziții se abrogă: - Articolul 21 din Regulamentul (CEE) nr 3763/91 - Articolul 32 din Regulamentul (CEE) nr 1600/92 - Articolul 27 din Regulamentul (CEE) n.1601/92, - articolul 13 din Regulamentul (CEE) nr 2019/93 . 3. Regulamentul și dispozițiile abrogate, respectiv, în conformitate cu alineatele 1 și 2 nu se aplică măsurilor aprobate de Comisie conform regulamentelor înainte de 1 ianuarie 2000. 4. directive ale Consiliului și Comisiei cu privire la adoptarea de liste cu zonele defavorizate sau de modificare a acestor liste, în conformitate cu articolul 21, alineatele 2 și 3 din Regulamentul (CE) nr. 950/97, rămân în vigoare, dacă nu se modifică din nou în cadrul programelor ". Virgulă . 3 Articolul 8 din Regulamentul (CEE) nr 1257/1999: "CAPITOLUL II instalarea tinerilor agricultori Articolul 8 1 ajutoarele destinate să faciliteze instalarea tinerilor agricultori se acordă în următoarele condiții: - agricultorul nu a fost încă transformat 40 ani, - agricultorul dispune de cunoștințe și aptitudini profesionale adecvate - agricultorul se instalează într-o fermă pentru prima dată - în ceea ce privește societatea: a) prezintă profitabilitate b) standardele minime cu privire la mediul, igiena și bunăstarea animalelor, c) se stabilește în calitate de șef al calității. Condiții pot fi aplicate în cazul specific în care tânărul agricultor nu se stabilește în calitate de șef unic de ea. Aceste condiții trebuie să fie echivalente cu cele necesare pentru soluționarea de care tânăr fermier în calitate de șef unic al companiei. 2. Ajutorul poate consta în: - o primă unică la suma maximă eligibilă este prezentată în Anexa - o bonificație la dobânda împrumuturilor luate pentru a acoperi costurile care decurg din, sumă echivalentă cu valoarea capitalizată nu poate fi mai mare decât valoarea primei. "Notă de arta 7 litera a) punctul 2:.. POR Campania 2000/2006 cu privire la" Interventii pentru a încuraja diversificarea activităților agricole și dezvoltarea de cele legate de scopul să pună în aplicare surse alternative de venit ". Decretul Virgulă 6 legislativ n 18 mai 2001 228:" Orientarea și modernizarea sectorului agricol, în conformitate cu articolul 7 din Legea din 05 martie 2001, nr. 57 "Decretul legislaivo 29 martie 2004, nr. 99," Dispoziții de discipline și activități, simplificarea integrat corporative și administrative în agricultură, în conformitate cu articolul 1, punctul 2., D), f), g), e) si e) din Legea din 07 martie 2003, nr. 38 "Comma 7 Articolul 2135 din Codul civil la scrisoarea citată la nota de subsol b) la alineatul 1. Articolul 2 Notă art. 17 Secțiunea 1. litera a) Decretul-lege nr. 179 din 2004:... "" Punerea în aplicare a Directivei 2001/110/CE în ceea ce privește producția și comercializarea de miere "Directiva CE nr 110 din 2001 stabilește reglementări referitoare la producția și comercializarea de miere Notă art 20 Art 43 Statut: ". Procedura de aprobare" fiecare proiect de lege, după examinarea de către Comisie, este discutată și votată articol cu articol și de către Consiliu, cu un vot final regulament stabilește procedurile scurtat de un proiect de lege care a fost declarată de urgență . " Art. 45 din statut: "Promulgarea și publicarea legilor regionale" ...... omise ..... Legea regională intră în vigoare în a cincisprezecea zi de la data publicării în Monitorul Oficial al regiunii, cu excepția faptului că se stabilește un termen mai lung. O lege declarate urgente de Consiliul Regional poate fi adoptată și intră în vigoare înainte de expirarea termenelor de mai sus. "